Palička či váleček na maso?

Konečně jsem našla rubriku, kde se mohu prezentovat s svým novým objevem!

Potřebovala jsem paličku ma maso. Namísto toho mi nabídli váleček. Prvně jsem nevěřícně zírala, ale pak koupila.

Většinou klepu maso přes plastový pytlík, ale tohle není třeba. Jsou dvě možnosti.

Buď nechám váleček otáčecí - jako na nudle, či přitáhnu 1 šroubek v 1. řadě zoubků a je napevno. Lze dobře  zatlačit koření, válet, i klepat.

Jsem s ním docela spokojená. Ale viděla jsem to poprvé, tak nevím,  zda je to novinka či jsem tak zaostalá?

Ještě zkusím, až budu péci, s ním udělat do těsta vzor...třeba najdu více možností využití. Či ozdobné plátky sýrů do obložené mísy?

přidejte na:
Roxana

22. 11. 2009

Fotogalerie


Další články

Přidat komentář
Ajaja
Jj, pak se musí přenášet jeden sám....

Ajaja 04. 01. 2010, 19:44

Ajaja
Dobrý nápad a úspora místa... Já místo paličky používám k naklepání masa klouby prstů, prostě sevřu ruku v pěst a naklepu podle potřeby a podle křehkosti masa...

Ajaja 22. 11. 2009, 16:23

Chybějící obrázek
Používá se to docela dlouho, ale venku. U nás je váleček asi 2 roky a nabízí ho Magnet Pardubice. Je ještě druhá věc sada jehel pracuje to na principu "Razítka Trodat" to se požívá hlavně při grilování.

George. 22. 11. 2009, 17:21

Roxana
No, ono to maso neni někdy třeba nějak moc naklepávat. Ten "Trodat", mám pocit, jsem už někde viděla v televizi? Mohu ale říci, že ten váleček nebyl dvakrát levný, ale to jsem vlezla do prodejny, která je drahotou známá!

Roxana 22. 11. 2009, 19:50

Ajaja
Když ono je třeba fakt uvážit, jak silně co naklepat. Mně se vyplatilo moc to nepřehánět, jinak se může stát, že místo aby bylo maso křehké, bude vysušené, protože jeho struktura ´bude narušená, takže při tepelné úpravě přijde o všechnu šťávu.

Ajaja 23. 11. 2009, 22:23

Roxana
Ajaja, to je svatá pravda. Já jsem "od rány" a tak jsem jednou kuřečí div nerozbušila na cancoury. Takže kuřecí prsa skoro nenaklepávám, stačí jemně rukou. Krkovička apod., to beru přes mikroten a někdy je potřeba přitlačit. U toho válečku je výhoda, že kuřecí prsa přejedeš s povoleným šroubkem - čili jako váleček na maso a ono to utvoří na jemném mase jen vzorek, není třeba tlačit. Moc rozklepané řízky přímo nesnáším. A dřevěná prkýnka taky! Ale teď jsem si koupila bambusové a to je něco jiného, nesaje šťávu do sebe, dobře se myje, rychle schne. Umělohmotné chytalo všechny barvy, ničím nevyčistitelné.

Roxana 23. 11. 2009, 23:05

veerac
Nevíte jestli se dá tento váleček koupit v domácích potřebách. Ještě jsem jej nikdy neviděla.

veerac 24. 11. 2009, 19:30

Roxana
Já to koupila v Jihlavě, je to obchod speciálně na kuchyňské potřeby všeho druhu, pěkné, ale dost drahé věci. Mají všechno možné. V Supermarketech jsem to neviděla, vůbec jsem ho viděla poprvé, měli ještě žlutý.

Roxana 24. 11. 2009, 23:56

veerac
Tak to mám smůlu, ze severních čech trochu z ruky. Jedině, když někam pojedeme, tak se budu ptát. Díky.

veerac 25. 11. 2009, 18:52

Roxana
veerac, třeba by se dal sehnat ne netu, nedívala jsem se....

Roxana 25. 11. 2009, 21:56

veerac
Možná, ale já z netu ještě nikdy nic nekupovala, ani k tomu nemám odvahu. Občas jezdím do Prahy a někdy i do jižních čech, ale tam až v létě.

veerac 26. 11. 2009, 20:19

Roxana
veerac, není se čeho obávat, já objednávám běžně, to víš, ale musíš se seznámit trochu s tím obchodem. No kdybys chtěla, mohu Ti ho koupit a poslat, myslím, že je ještě mají, stojí 300, měli teď žluté, ale já jsem s tím spokojená, jo každá sranda něco stojí, snad už do smrti jinou kupovat nebudu...:-)))

Roxana 26. 11. 2009, 21:31

veerac
Ahojky Roxana, jseš moc hodná, ale teď před vánoci se mi to moc nehodí a ještě stojí plno peněz poštovné. Chtěla jsem se zeptat, nechodíš na stránky nadoma?

veerac 27. 11. 2009, 21:51

Roxana
To stojí, to máš pravdu. Už na stránky Nadoma skoro nechodím, co změnili image, jsou u mne asi na stém místě, je plno lepších. Ale jsem to já...Jen občas nakouknu do to "své" Otevřenky, ono času taky není moc a žasnu, jak se tam holky zase rozmnožily. Pár starých harcovnic jako já, občas nahlédne a jsou tam nové. Ti tomu tedy dali!!!!!! Jsem ale dobře profláknutá, asi se známe, že jo?

Roxana 28. 11. 2009, 10:22

veerac
Já tam také co udělali nové stránky moc nechodím, ale znáš se s moji dcerou, s kterou jsi se bavila o bylinkách.

veerac 28. 11. 2009, 13:35

Roxana
veerac, ach tak! No, to byly časy, seděla jsem celé noci nad učenými knihami, pak si chtěla založit stránky a nyní jsme na Vysočině a nemám na to čas. Paradox, ale začala jsem s jógou, začínám lehce odhazovat špatné stravovací návyky (hlavně v práci) a bylinky? Ty a alternativní medicína mne drží dál, po vánočním bláznění se pustím zase do dalšího vzdělávání a vytvořím konečně své stránky - naštěstí mi syn pomůže. Strašně by mne zajímalo, která byla Tvoje dcera, napiš mi to třeba na meil...

Roxana 28. 11. 2009, 19:50

veerac
Ahoj Roxana.Moje sestra dělá také jógu - předcvičuje, ale ona bydlí v jižních čechách, proto tam jezdíme, hlavně v létě. V zimě mě nebaví někam jezdit. Já neznám tvůj email a moje dcera zrovna neni doma. Až přijde, tak se ji zeptám a když nebude proti, tak napiši aspoň pod jakým jménem tam je.

veerac 29. 11. 2009, 20:11

Roxana
No, já jsem skoro taky jižní čechy.... Cvičívala jsem zamlada hodně, pak byly děti, chtěla jsem je k tomu vést, bohužel to jsem neudělala a neodpustím si to. Nyní se k ní vracím.

Roxana 29. 11. 2009, 20:18

veerac
Já moc na to cvičení nejsem, ale když jdu se sestrou, tak si také zacvičím. Moje dcera kdysi dělala gymnastiku, ale už je starší, tak toho nechala. Syn je líný po mě.

veerac 29. 11. 2009, 20:27

Roxana
Tohle není násilné cvičení a vybereš si co chceš. Nehledě co dokáže krátká relaxace. Nejsem já husa? Chtěla jsem napsat meil a zapomenu - Roxana@atlas.cz

Roxana 29. 11. 2009, 20:41

veerac
Nic se neděje, že jsi zapomněla, mně se to také stává, to protože člověk už myslí dopředu. Budu se na něj snažit odepsat co nejdříve.

veerac 30. 11. 2009, 19:53

Roxana
No na to jak zapomínám, to nemá obdoby, to s tím meilem byla jen slabá ukázka!

Roxana 30. 11. 2009, 21:33

Ajaja
Tak mně dřevěná prkénka nevadí, ev. si maso podložím fólií, ale na naklepání masa spíše používám sklokeramickou (?) desku.

Ajaja 26. 12. 2009, 11:42

Roxana
Nevím, zda jsi užila správný výraz, možná jo, já jsem si nakoupila umělohmotná prkýnka, tak jsem do toho nešla,ale holky v práci si jeden čas kupovaly nějaké skleněné desky, to bude ono. Nyni mám bambusovou, chtěla jsem ji dát mým holkám, jak je krásná a bezva, ale jedna má po mně v Praze dost a druhá si ji stihla koupit, tak jim nakašlu. Pokud nemlátíš do sklokeramické desky na sporáku kovovou paličkou, pak je vše v pořádku.....:D)))))

Roxana 26. 12. 2009, 14:18

veerac
O bambusovém prkénku jsem snad někde četla v letáku, ale v obchodě se vždy zapomenu na něj zeptat. Já mám doma jen dřevěné (ty používám pořád) a jedno z umělé hmoty, které je z jedné strany hladké a z druhé má vytvarované špičky. Úplně jsem na něj zapomněla, že jej mám.

veerac 26. 12. 2009, 19:55

Roxana
Nevím, kde ho Lucka kupovala, zeptám se jí, ale já ho měla za bonusové body od Spořitelní karty, loni na vánoce jsem si ho za body objednala - něco jako tady. A jsem spokojená, všíchni kdo ho zkusili si chválí.

Roxana 27. 12. 2009, 00:06

Ajaja
Jj - tak to bude jen skleněná (jakési tvrzené sklo...), umělohmotná mě nenadchla.

Ajaja 27. 12. 2009, 11:36

Roxana
Umělohmotná je dobrá, mám celý komplet, ale nikdy ničím se mi nepodařilo docílit toho, aby zas byla bílá, prostě ze zabarvuje, má trochu povrch drsný, ne hladký, jinak se na ní krájí dobře, ta skleněná to bude ono, no teď ji už nechci, ale jeden čas vím, že to v práci byl hit. Byly ale drahé, pak je někde měli v akci a holky pořádaly nálet.Jelikož ji zas tak moc nepotřebuju a mám ten bambus, který mi vyhovuje a menší z umělé hmoty taky, tak mi to zatím stačí. Do budoucna se ale neodříkám! Ničeho, holt sichr je sichr že jo?

Roxana 27. 12. 2009, 13:07

veerac
To prkénko skleněné měli tuhle v Kauflandu asi za 30,-Kč (dříve byly hodně drahé), ale to už já ani nechci. Kamarádka ho má na chalupě a řiká, že to neni ono.

veerac 27. 12. 2009, 19:30

veerac
Roxano, máš pravdu, tak jsem jej viděla také v katalogu Č.S., akorát jsem si za body objednala toustovač, protože jsem ten co máme rozbila. Ulomila jsem zavírání.

veerac 27. 12. 2009, 19:36

veerac
Musím se podívat kolik mám bodů a dyžtak si jej také objednám. Jen jsem počítala, že ten toustovač objednám ještě dceři, protože se jí moc líbil a dělá se v něm dobře.

veerac 27. 12. 2009, 19:40

veerac
Tak já se musím podívat kolik mám bodů a dyžtak si jej objednám také, jestli tam ještě bude. Jen jsem chtěla ještě objednat toustovač pro dceru, protože se ji líbil a moc dobře se v něm dělá.

veerac 27. 12. 2009, 19:43

veerac
Já jsem děsná, mám oteřeno několik stránek a pak to nevidím a píši to znova.

veerac 27. 12. 2009, 19:46

Ajaja
No tak to ty skleněné desky hodně zlevnily, protože tenkrát mě vyšla skoro na 4OO Kč (je větší než běžné prkénko).

Ajaja 28. 12. 2009, 15:59

Roxana
No právě to byl důvod, proč jsem se ošívala, chtěla jsem ji, ale nutně nepotřebovala a pak byla akce a holky málem zbořily Globus na Čerňáku v Praze.

Roxana 28. 12. 2009, 17:47

veerac
Já vím, že byly různé velikosti a možná ta za 30,-Kč byla menší, protože pod pojmem běžné prokénko si představím asi 4 velikosti.

veerac 28. 12. 2009, 19:06

veerac
Za 400,- Kč, to byly, když vyšly jako novinka, ale pak už byly běžně k dostání kolem 200,- Kč.

veerac 28. 12. 2009, 19:08

Ajaja
Běžná velikost prkénka = asi tak přibližně jako velký sešit.

Ajaja 29. 12. 2009, 16:55

Ajaja
Zapomněla jsem dodat, že ta deska je o něco větší.

Ajaja 29. 12. 2009, 16:55

Ajaja
No ještěže jsem ji tenkrát dostala od jéžíška...

Ajaja 30. 12. 2009, 16:00

Roxana
Ony byly různé, tehdy mám pocit, jak holky dělaly nálet do Globusu, že to byla taky nějaká sada dvou či tří prkének.

Roxana 29. 12. 2009, 19:58

veerac
To je fakt, pamatuji si na to, když se prodávaly v sadě. Myslím, že tam byly 2 kusy.

veerac 29. 12. 2009, 20:09

veerac
Tak ty za 30,- Kč byly trochu menší než sešit.

veerac 29. 12. 2009, 20:11

veerac
Jako dárek jsou nejlepší věci, které by člověk rád měl, ale nechce je z nějakého důvodu kupovat.

veerac 30. 12. 2009, 19:33

Roxana
Tak tohle je správný názor, když po něčem toužíš, ale je ti třeba za to líto dát peníze. A ne potřebné věci, které si koupit musíš a vybrala by sis aspoň podle svého gusta!

Roxana 30. 12. 2009, 19:49

veerac
Já to hlavně myslím, na to, že je třeba poslouchat co druhé říkají. Já to dělám a také o mně řikají, že dárky ode mě jsou .... a co já říkám, tak buď mě poslouchají napůl a nebo vůbec a pak to podle toho vypadá. Opravdu mám radost většinou jen z toho co si vyberu. K vánocům jsem si např. nadiktovala sprej na olej, který jsem si rozbila a byla jsem spokojená.

veerac 30. 12. 2009, 22:06

Ajaja
Čím dál víc přemýšlím o tom, že doma povinně zavedu "dopis jéžíškovi"...

Ajaja 30. 12. 2009, 22:09

veerac
Ten už máme také zavedený a začíná slovy: Ježíšku celý rok jsem byla hodná, tak bych si přála.....a pak následuje sloupec. Každý si pak vybere na co má a nebo co chce koupit, takže ten, ta dotyčná přece jenom neví, co kdo vybere a má pod stromečkem překvapení.

veerac 30. 12. 2009, 22:35

Roxana
Dopis ježíškovi jsme z recese drželi dlouho, teď ne, ale od dětí je někde mám, to bylo hezké vždycky. Jednou si dcera k Barbíně přála Kenna a napsala že chce panáka, tak jsme jí ho pod stromkem nalili a postavili ho tam - panáka rumu, Jéééžiš ta vřískala! No Kenna jsmwe pochopitelně měli taky, zase tak blbí nejsme....:D)))

Roxana 31. 12. 2009, 10:20

veerac
Tak to věřím, že se ji panák rumu nelíbil. To když kluk byl malý a hodně zlobil, tak jsme mu dali pod stromeček jen jeden dárek - malinké autíčko. Světe div se, on byl tak spokojený, že se odebral do pokojíku si s ním hrát.

veerac 31. 12. 2009, 13:47

Roxana
Jo oni jsou nevyzpytatelní, kluk byl hodný, dcera zlobidlo. Na Mikuláše dostal pytlík dobrot, ona brambory, nemohli jsme v paneláku uhlí sehnat. No a jiné dítě by bulelo, my se těšili, jak jí to bude líto a půjde do sebe a ona řekla, "to je dobře, já mám brambory moc ráda" a bylo. Ta nás vždy převezla.

Roxana 31. 12. 2009, 16:48

Ajaja
Když jsme ještě měli synka malého a dostával autíčka, tak to si vyhrál i tatíček...

Ajaja 01. 01. 2010, 11:47

Roxana
A když Lego, dítěti jsme to nedali a sestavovali my, podle návodu..pak toho půlku poztráceli a bylo to.

Roxana 01. 01. 2010, 15:21

veerac
Roxano, ta tvoje dcera se aspoň ve světě neztratí, když je tak pohotová.

veerac 01. 01. 2010, 16:35

veerac
No jo, tatínkové si vyhráli více jak děti.

veerac 01. 01. 2010, 16:43

Ajaja
Je ale zvláštní, že např. s takovým válečkem či paličkou na maso si zpravidla nevyhrají ani děti, ani tatínkové, ale jen a jen maminky :-)

Ajaja 01. 01. 2010, 17:11

Roxana
No vidíš jak si hezky sám poradil! Šikovné dítko!

Roxana 01. 01. 2010, 21:26

Roxana
Ajajo, hračky rozeznáváme různých druhů. Jednou, když byly děti mrňata, tak se jim nasekala zadky a posadila je do vany vykoupat (proboha děti jsou nepoškozené a dospělé, sociálku nevolejte!), už nevím čím mne dopálily. V té koupelně jste to měli slyšet: Kluk "béééé, maááámiinkáá je voškliiiváá..! Holka "jo, maminka je vošklivá,ale tatínek máme hezkej!" a nebulela! Pokračovalo to " a kopneme jí do hrnců!, "jo! a taky do šicího stroje jí kopneme"! Ta nebožátka si myslela, že mi kopnou do hraček, tu je vysvětlení Ajajo!

Roxana 01. 01. 2010, 17:28

Ajaja
Což mi připomnělo, že když jsem byla maličká, měla jsem takový gumový kyblíček s odundavacím ouškem (a bydleli jsme na Slovensku) a jak jsem si tak s ním hrála, tak moje mamka se před zrcadlem šlechtila. No a já zcela upřímně propadla té atmosféře a pravila jsem: "mamička je opica, mamička je opica..." a když jsem viděla, jak po mně loupla okem, hned jsem to napravovala: "ale činaná opica, činaná opica.."... No dostala jsem tím gumovým ouškem na zadek tak jako tak... :-) :-)

Ajaja 01. 01. 2010, 17:34

veerac
U nás to tak docela pravda neni. S válečkem ne, ale s paličkou si hraje i manžel.

veerac 01. 01. 2010, 18:38

Roxana
Můj muž si taky docela rád hraje v kuchyni. Já zase řežu na cirkulárce a dělám podobné věci, my to máme takové propletené. Nelze u nás dělit na mužské a ženské práce. Akorát rodit jsem musela já.

Roxana 01. 01. 2010, 18:44

Ajaja
Pravda, synek zase ve svých 2 letech kdysi miloval mašinky (co mi strávili času na nádraží....) a já jednoho dne zjistila, že v kuchyňské lince mám depo na jeho lokomotivy a moje nádobí u něj v krabici na hračky... a bubnoval... a kladívkem... a na nový hrnec.... Tak nevím :-) :-) :-)

Ajaja 01. 01. 2010, 21:00

Ajaja
No jejda, ještěže mu ta šikovnost zůstala dodnes... možná chytne i něco přes vaření, neb už si občas musí něco udělat i sám... případně i tatíčkovi... (zatím nic moc, spíše jen takové ty minutky - flákni kotletu na pánev, předtím ochuť... hoď hranolky do trouby...)

Ajaja 01. 01. 2010, 22:20

veerac
Lepší něco než nic, to můj kluk je tak schopný si udělat polívku ze sáčku a kafe.

veerac 02. 01. 2010, 12:34

Ajaja
Jj - jsem taky ráda, že se aspoň o něco pokouší (jó mlsná huba i lenocha donutí k činu...). A tuhle na mě loudil, jak se vlastně dělá biftek... Akorát že celý život na minutkách ..., no nevím, nevím, to by snad bylo za trest. Ale třeba ještě prozře, nebo se dobře ožení...

Ajaja 02. 01. 2010, 12:52

veerac
Jenže toho mého ani mlsná pusu nedonutila.

veerac 02. 01. 2010, 13:07

Roxana
Myslím, že největší přírodní úkaz je můj otec, ten si totiž neumí uvařit sám ani čaj!!!! To vám nelžu, akorát zařve "mámo, vaří Ti voda" a to je celé, v plném špajzu by umřel hlady! Vsadím se, že mne žádná netrumfnete a to přísahám je svatá pravda!

Roxana 02. 01. 2010, 16:05

Ajaja
Můj muž zase s oblibou prohlašuje "něco bych si dal" a když opáčím, že v ledničce je...., tak oponuje "říkal jsem, že bych si něco dal a ne že jsem chtěl vědět, co kde máme...."

Ajaja 02. 01. 2010, 17:44

veerac
Můj tatínek také nic nedělal v kuchyni, jen z dílny přišel k hotovému jídlu. Až jednou, když si maminka zlomila ruku, tak uvařil takové knedlíky, že jsme všichni koukali jak....- je fakt, že u něj seděla a řikala co má dělat, ale najednou to šlo.

veerac 03. 01. 2010, 13:44

veerac
Ajaja a na to bych mu pověděla, že nemůžu tušit co by si dal a nebo ještě lépe - také bych prohlásila, já bych si také něco dala, tak to dojdi vybrat.

veerac 03. 01. 2010, 14:01

Ajaja
Zpět ke skleněnému prkénku - právě jsem pro ně vynašla nové použití. Dala jsem si ho do postele a na něj jsem si dala NB - je na pevné podložce, nic nebrání chlazení...., rozjměra vyhouvjí... :-)

Ajaja 03. 01. 2010, 18:40

Roxana
Rychle si to nech patentovat, to je dobrý, já měla notebook v posteli taky a to jsem si užila! Ty máš filipa!

Roxana 03. 01. 2010, 18:50

Ajaja
Ó děkuji :-) Ono ty bylo víceméně z nouze, synek mi nadával, když jsem si ho tam vzala jen tak.... že se prý přehřívá....

Ajaja 03. 01. 2010, 19:14

veerac
To mám smůlu, u PC jestě nevymysleli něco, aby se dal přenášet.

veerac 04. 01. 2010, 18:15

veerac
...ale nevýhoda to je.

veerac 05. 01. 2010, 17:42