Balík plný inspirace pro další nákup

Jste-li milovníkem překvapení a zároveň gurmánem, pojďte společně se mnou nahlédnout do zajímavé krabice zvané Brandnooz box
 
V únoru měli zájemci o novinky již potřetí v České republice možnost ochutnat směs různých pochutin, zejména pak novinek uvedených na trh během posledního roku. Nejnižší inzerovaná cena za balík je 199 Kč a slibuje obsah v hodnotě minimálně 330 Kč a doručení domů zdarma prostřednictvím zásilkové služby. 
 
V únorovém boxu bylo 12 druhů pochutin, z nichž jedna byla v balíčku dvakrát, a lednové číslo časopisu Svět ženy. Brandnooz tým si dává záležet, a tak obsah je bezpečně zabalen v pěkné krabici, vyplněné papírovými pilinami, které mají obsah ochránit před poškozením během dopravy. A mohu potvrdit, že vyjma trochu pomačkané plechovky se Zenonade Anti-Energy drinkem, byl veškerý obsah v naprostém pořádku. 
 

Při prvním pohledu na obsah mne potěšily zeleninové chipsy Tretter´s. V obchodě jsem se s nimi setkala, ale v této variantě určené pro obchodní řetězec Albert jsem je ještě nekoupila. S variantou řepa & celer s příchutí mořská sůl jsem byla spokojená. Jako drobnou nevýhodu považuji velký nepoměr řepy a celeru a také opadanou sůl na dně sáčku. Ráda bych si tuto dobrotu vychutnala celou, ale malé kousky zeleniny s kusy soli na dně už jsou nepoživatelné – té soli je nepoměr. Tretter´s se v každém případě jistě znovu objeví na našem stole.

V souvislosti s první pochutinou z balíku bych chtěla upozornit na to, že jednotlivé balíky v daném měsíci se mohou mezi sebou lišit příchutí – tedy Vaše kamarádka bude mít stejný produkt, ale může mít zcela jinou příchuť, kterou nelze ovlivnit. Vše je to otázka náhody. Jediné, co při objednávání boxu vyplňujete, je zájem o alkoholické nápoje. Jak by vypadala alternativa „alkoholického“ boxu nevím, v únorové krabici nic alkoholického obsaženo nebylo. 
 

Jako opravdový požitek pro milovníky mlsání na mne zapůsobily Manner Picknick tyčinky. Přišly dvě balení, stejné příchuti – a to Caramel & Crisp. Tento produkt jsem již v minulosti zakoupila a ochutnala, a dávám mu jedničku. Křupinky v čokoládové polevě hodnotím jako zajímavou inovaci oproti konkurenci.

Ovesné sušenky od Emca, které jsou polomáčené, pro mne taky byly známé. Tento produkt hodnotím průměrně. Čokoládové sušenky z poloviny namočené v čokoládě mi na mysli hned vyvolají otázku proč ta dvojí čokoládová kombinace. Jde jen o to, že jsou sušenky obalené vrstvou čokolády nebo to má zvýraznit čokoládovou chuť? Nevím, zdali by mne kokosová varianta oslovila více. V každém případě u tohoto typu produktu zůstanu věrná spíše klasickým Emco ovesným sušenkám. 
 

Pro ty, kteří preferují spíše slané před sladkým, bylo v boxu nachystáno překvapení v podobě krekrů z celozrnné mouky se čtyřmi druhy semínek od firmy Bohemia. Delikátní krekry Natura sice nebyly výrazně ochucené, ale rozhodně se příjemně konzumovaly. Tento typ zboží sice běžně nenakupuji, ale umím si představit, že bych těmito krekry úspěšně pohostila návštěvu.

Občasným kuchařům a kuchařkám jistě udělala radost polévka inzerovaná v televizní reklamě – Vitana Grunt. V mém boxu byla hovězí polévka, kterou jsem připravila rodině k sobotnímu obědu. Chuťově byla polévka opravdu silná. Za to nám v ní chyběla zelenina. Náročnost přípravy byla srovnatelná s pytlíkovými polévkami. Osobně by mě spíše zajímala rozpustnost této polévky v provedení Hrachová, Pórková nebo Kulajda, u nichž někdy může být problém s dokonalým rozpuštěním ve vodě. 
 

Dlouho jsem zvažovala, k jaké příležitosti si mám otevřít Zenonade Anti-energy drink. Přišel mi ve variantě Schizandra, Vypni a relaxuj. Bylinky mám ráda, rostlinu schinzandru znám a měla jsem možnost jí ochutnat. Nápoj mne však příliš neoslovil. Netroufám si hodnotit, zda nápoj dokáže vše, co nasliboval v krabici přiložený leták. V každém případě pokud budu mít chuť na bylinky, ráda si z nich udělám nálev, ale Zenonade Anti-energy drink raději už ne.

Bylinky nebyly obsaženy jen v Zenonade Anti-energy drinku, ale také ve funkčním čaji od Teekanne: Nachlazení se zázvorem. Čaj jsem dosud neochutnala, neb se mi nachlazení naštěstí zatím vyhýbá a také nemám ráda zázvor. Dosud neotevřená zůstala i citrónová šťáva LIMMI, cizrna od Bonduelle a směs koření Nová inspirace od Kotányi. Tato skupina produktů jistě dříve nebo později najde uplatnění v rodině nebo u mých přátel. S velkou pravděpodobností se k nim ale v obchodě nebudu vracet a nakupovat je. Necítím se totiž jako cílová skupina těchto produktů.

To ale není zdaleka vše, co se týče obsahu únorového Brandnooz boxu. Produkt, který se mi nepodařilo dosud objevit v obchodě, a to ačkoli je na trhu již rok, jsou RACIO Simply – minichlebíčky s příchutí. Pufované chlebíčky mám v oblibě, ačkoli spíše ve standardní velikosti. Tyto chlebíčky by na trhu měly být v příchutích Karotka, Pomeranč a Med. Medová varianta mne sice příliš nenadchla, ale rozhodně mne neodradila od pokušení ochutnat zbývající dvě varianty. Balení je tak akorát velké do kabelky, a tak bude zřejmě velmi oblíbené u žen – ať už s dětmi nebo bez nich.

Wasa sandwich se smetanovým sýrem mi byl povědomý. Před lety jsem se s ním setkala v zahraničí. Jedná se o knekebrot spojený hmotou, která mi sice smetanový sýr připomíná jen vzdáleně, ale rozhodně lze tato svačinka považovat za zdravou alternativu různých mysli tyčinek a sušenek nejen pro děti ale i pro dospělé. Snad jediné, co může být překážkou běžnému konzumentovi je cena, 23,90 Kč za 30 gramové balení.

časopisu Svět ženy zřejmě nebyli nadšeni odběratelé – muži. Mě osobně na časopisu překvapilo, že se jednalo o lednové číslo. Jelikož tento titul pravidelně neodebírám, využila jsem možnost prolistovat ho a tu a tam se inspirovat. Nicméně bych přeci jen očekávala, že v únorovém boxu bude únorový časopis apod. 
 
Moje první osobní setkání s Brandnooz boxem hodnotím jako příjemné. S rodinou jsme měli možnost ochutnat výrobky, kterých bych si v obchodě zřejmě nevšimla a díky tomu je ani nekoupila. Pokud se s nimi však člověk seznámí, lépe si jich všimne i při běžném nákupu. Pokud vynecháte jednu rodinnou návštěvu kina, můžete si dovolit objednat tento box plný překvapení. Tým, který tato překvapení připravuje, neslibuje, že za Vás udělá nákup, který potřebujete na přípravu oběda, večeře nebo párty. Slibuje seznámení s novými produkty a to se mu podařilo. Ačkoli jsem i já v balíku našla produkty, které sama nevyužiju, není to pro mne důvod kritizovat. Brandnooz box mi tak trochu připomíná pouťové štěstí, ve kterém můžete získat něco, co Vás nadchne, ale i to, co Vás zrovna neosloví, ač jiní by stejnou věcí byli nadšení. Pokud si projdete obchod, ve kterém byste byli schopni alespoň polovinu produktů nakoupit, zjistíte, že cena za box je odpovídající. To vše jsou mé důvody proč objednat březnový box a i Vám, kteří máte rádi jídlo a překvapení, to doporučuji.
přidejte na:
bokul

15. 03. 2014

Fotogalerie


Další články

Přidat komentář