Zcela opačný dojem na mne udělal výrobek od Chio – POP Corners. Doposud mne firma Chio v Brandnooz boxech vždy uspokojila. Tento unikátní snack z kukuřice je trojúhelníkovitého tvaru a je pečený. Je velice chutný a pokud se chystáte pořádat párty, kupte raději více než jedno balení. V obchodě jsem se s ním již setkala za doporučenou cenu 24,90 Kč (60 gramů). Dalším nápojem, který se snažil získat přízeň, byla Ledová káva od Nescafé – Latté Macchiato. Z hlediska energetického mi poněkud nevyhovuje obsah sacharidů na jedno balení, tj. 22,5 gramů na 250 ml. Jelikož nejsem zvyklá kávové nápoje sladit, působí na mne tento nápoj přeslazeně. Těm, kteří kávu běžně sladí, bude zřejmě oslazen tak akorát. Při konzumaci vnímám i zajímavé aroma, které sice nedokážu přesně zařadit, v každém případě působí příjemně. Pokud tedy chcete kávu na cestu, ale klidně i do kanceláře, zkuste sáhnout po kávě od Nescafé v plechu – vyrábí se ve čtyřech variantách – Black Roast, Cappuccino White, Café Vanilla a mnou testované Latté Macchiato. Výrobek by měl být dostupný za doporučenou cenu 31,90 Kč (250 ml). Další dobrotou, opět sladkého charakteru, byl džem z limitované edice od Schwartau – Rio de janeiro – Višeň s maracujou. Z obalu je na první pohled patrná inspirace nedávným mistrovstvím světa ve fotbale. Netradiční sladko-kyselý džem najde uplatnění do jogurtu, na chleba, ale i jako nátěr na moučník. Milým překvapením bylo i Kotányi Paprika uzená (sladká, mletá). Po otevření je ze sáčku cítit kouřové aroma. Ucítíte ho i při ochutnání. Ačkoli jsem zatím pro toto koření nenašla využití ve své kuchyni, považuji ho za zajímavý pokus o změnu. Na obale výrobce připojuje i inspiraci na delikátní vepřové medailonky. Pokud se tedy nespokojíte s klasickou paprikou, hledejte tento výrobek v regálech s kořením. Dostupný by měl být za doporučenou cenu 19,90 Kč (25 gramů). Porci jemně sladké chuti přináší novinka firmy Orion – Delissa Křehká. Ochutnala jsem ji v oříškové příchuti. Je jemná, opravdu křehká (drobí se), je o něco delší a užší, a oproti původní Delisse není celomáčená, ale má „jen“ namočenou dolní oplatku a horní ozdobenou „vlnkou“ z mléčné čokolády. Potěší ke kávě, ale i děti na svačinu nebo na výlet. Nicméně nezapomeňte, že je opravdu křehká!
Další pochoutkou, která mne potěšila, byla prémiová tofu paštika Patifu – Gourmet. Variantu Delikates, kterou jsem testovala v dubnovém Brandnooz boxu, tato varianta překonala. Paštika není tak světlá – odhaduji použitím směsi koření, cítím v ní pepř. Vyhovuje mi, ačkoli nejsem milovníkem paštik, ani kořeněného jídla. Pokud bych na ní v obchodě narazila, neváhala bych ji vložit do košíku. Na trhu by měla být dostupná od ledna za 27,90 Kč (100 gramů). Poslední dva výrobky z Brandnooz boxu byly opět nápoje. První z nich byl v 335 ml plechovce a nabízel Švestkový nektar mexické firmy Jumex. Na plechovce je zejména zvýrazněný nulový obsah tuků a nízký obsah sodíku. Jedná se o 14% džus, který se mi zdá být poměrně sladký. V celé plechovce je 42 gramů sacharidů. Poněkud mne zarazilo, že plechovka je označena s českým štítkem „Broskvový nektar“. Tento nektar mne ve výsledku příliš neoslovil. Nápoj mi chuťově švestky příliš nepřipomíná a navíc je na mne příliš sladký. O to více mne však oslovil nealkoholický míchaný nápoj Zlatopramen Radler N.A. Grep. Osvěžující pivní nápoj v 500 mililitrové plechovce chutná příjemně, sladký je tak akorát. Pokud bych si měla ze srpnového Brandnooz boxu vybrat jeden nápoj, byl by to právě tento míchaný pivní nápoj bez alkoholu. Jistě osvěží motoristy a navíc, chutná dobře i nechlazený. Chcete-li zažívat dobrodružství při ochutnávání potravin, neváhejte a objednejte si Brandnooz box také. Cena za jeden box je od 199 Kč včetně doručení.